AB „Panevėžio specialus autotransportas“ nuo 2026 m. sausio mėnesio pereina prie visiškai elektroninio atsiskaitymo už atliekų tvarkymo paslaugas. Popierinės sąskaitos nebebus spausdinamos ir siunčiamos paštu – taip bendrovė siekia tausoti gamtą ir efektyviau naudoti išteklius.
Klientams, kurie šiuo metu gauna popierines sąskaitas
Atliekų turėtojams, nesinaudojantiems elektroninėmis priemonėmis, 2026 m. sausį bus išduotos kliento kortelės. Kortelės bus atsiųstos paštu iki įprastos sausio mėnesio sąskaitų gavimo dienos.
Atnaujinkite kontaktinius duomenis
Kad informacija apie sąskaitas jus pasiektų laiku, prašome patikslinti savo telefono numerius ir el. pašto adresus:
- telefonu: +370 60 7777 60
- el. paštu:
- fiziniams asmenims – gyventojams@psa.lt
- juridiniams asmenims – verslui@psa.lt
- atvykus į klientų valdymo ir įmokų administravimo poskyrį, Pilėnų g. 43, Panevėžyje.
Nuo 2026 m. sausio sąskaitas galėsite gauti:
- per klientų savitarnos portalą https://savitarnapsa.mokesta.lt;
- elektroniniu paštu.
Informaciją apie mokėtinas sumas galėsite sužinoti:
- per klientų savitarnos portalą https://savitarnapsa.mokesta.lt;
- elektroniniu paštu;
- SMS žinute;
- naudojantis kliento kortele;
- per sistemas „Viena sąskaita“, „Perlas Go“.
Sąskaitų apmokėjimo būdai
- Klientų savitarnos portalas – prisijungus galima peržiūrėti ir apmokėti sąskaitas elektronine bankininkyste.
- Elektroninis paštas – sąskaitas gausite tiesiogiai į savo el. pašto dėžutę. Paspaudus „Mokėti“, būsite nukreipti į klientų savitarnos portalą.
- Kliento kortelė – pateikus kortelę įmokų surinkimo vietoje, nuskenuojamas brūkšninis kodas ir pateikiama mokėtina suma.
- SMS žinutė – gausite pranešimą su mokėtina suma ir nuoroda į elektroninį apmokėjimą.
- Sistemos „Viena sąskaita“, „Perlas Go“, UAB „Ignitis“ – prisijungus matysite suformuotas sumas ar įrašysite mokėtiną sumą ir galėsite atlikti apmokėjimą.
Mokėjimo vietos
- atliekant bankinį pavedimą į bendrovės sąskaitą;
- AB „Panevėžio butų ūkis“ kasose;
- „Perlas“ terminaluose ir „Perlas Go“ programėlėje;
- MAXIMA prekybos ir savitarnos kasose;
- per sistemas „Viena sąskaita“, „Ignitis“;
- klientų savitarnos portalą.
Įmokų surinkimo vietose bus galima atsiskaityti tiek pateikus kliento kortelę, tiek su atsispausdinta sąskaita, gauta elektroniniu paštu ar klientų savitarnos portale.
Svarbu žinoti
- Už suteiktas komunalinių atliekų tvarkymo paslaugas atsiskaitoma kas mėnesį.
- Už praėjusio mėnesio paslaugas reikia sumokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos (pvz., už spalio paslaugas – iki lapkričio 30 d.).
- Laiku neapmokėjus sąskaitos, skaičiuojami delspinigiai.
Šis pokytis – dar vienas žingsnis link efektyvesnių ir tvaresnių paslaugų panevėžiečiams.
AB „Panevėžio specialus autotransportas“ inf.



