AB „Panevėžio specialus autotransportas“ informuoja, kad Panevėžio mieste jau kurį laiką vykdomi žolės pjovimo darbai. Tačiau gausūs ir ilgai trunkantys krituliai apsunkina darbų eigą ir lėtina suplanuotą grafiką.
Žolės pjovimas gali būti vykdomas tik esant sausam orui ir sausai vejai, todėl dažni lietūs yra pagrindinė priežastis, kodėl kai kuriose miesto vietose žolė dar nėra nupjauta.
Bendrovė turi sukaupusi visas reikiamas pajėgas ir techniką, tačiau kai žolė šlapia, darbų vykdyti negalima – nei techniškai, nei saugiai. Bendrovės specialistai nuolat stebi orų prognozes ir vos tik sąlygos leidžia – brigados iš karto išvyksta į suplanuotas teritorijas.
Kodėl negalima pjauti šlapios žolės?
- Šlapia žolė kimba prie pjovimo mechanizmų, gali strigti technika ir sukelti gedimus.
- Ant drėgnos vejos technika gali įklimpti, palikti gilias vėžes ir pažeisti žolės paviršių.
- Pjaunant šlapią žolę, ji linksta prie žemės, todėl lieka nepjautų vietų, veja atrodo netvarkingai.
- Važinėjimas per šlapią veją kenkia dirvos struktūrai – susidaro plikos dėmės, veja sunkiai atsistato.
- Dirbant šlapiomis sąlygomis, padidėja rizika darbuotojams paslysti ar susižeisti.
Darai tęsiami, kai leidžia oro sąlygos
Šiuo metu kasdien stebima situacija ir darbai planuojami taip, kad pirmiausia būtų prižiūrimos labiausiai lankomos miesto vietos – parkai, skverai, pagrindinės gatvės. Vėliau žolės pjovimo darbai tęsiami gyvenamuosiuose rajonuose.
„Suprantame gyventojų susirūpinimą dėl peraugusios žolės – ši situacija yra laikina. Vos tik leis oro sąlygos, darbus tęsime visu pajėgumu ir užtikrinsime tvarkingą miesto aplinką.“ – įžvalgomis dalijosi AB „Panevėžio specialus autotransportas“ Miesto tvarkymo skyriaus vadovas S. Vainauskas.
Gyventojus kviečiame būti kantrius ir supratingus – gamta dažnai pakoreguoja net ir geriausiai suplanuotus darbus.
AB „Panevėžio specialus autotransportas“ inf.
